wtorek, 26 listopada 2013

Krótko o perfumach od MOHITO - Fabulous

Naprawdę ciężko jest pisać o czymś tak sensualnym jak zapach, jednak pewne perfumy, których ostatnio używam wzbudziły żywe zainteresowanie, dlatego postaram się krótko je przedstawić. Obserwując stylizacje, które proponuję, można zauważyć, że absolutnie uwielbiam polską markę MOHITO, głównie za klasę i kobiecość oferowane w bardzo przystępnych cenach... To samo można powiedzieć o perfumach od MOHITO. Długo zwlekałam z ich zakupem, ponieważ obawiałam się, że tak tanie perfumy do tego z sieciówki odzieżowej będą słabej jakości i że w ogóle nie będą trwałe. Na szczęście pewnego razu przy okazji zakupów ubraniowych zdecydowałam się wypróbować Fabulous i jestem z nich bardzo zadowolona!
Trochę teorii: składniki tych perfum to pomarańcza, bergamotka, jaśmin, róża, wanilia, paczula, białe piżmo i ambra. Ta kompozycja opisywana jest jako orientalna, klasyczna, wyrazista i elegancka. Napiszę o moim wrażeniu: te perfumy do złudzenia przypominają zapach od Chanel COCO Mademoiselle, które uwielbiam ale wiadomo, że są to perfumy z naprawdę wysokiej półki cenowej :(. Zapach od MOHITO jest lżejszy od Chanel - bardziej nadaje się na dzień, lecz dzięki wyraźnej nucie bergamotki i piżma jest bardzo wyrafinowany. Używam ich już kilka tygodni i muszę wspomnieć o najważniejszej zalecie tych perfum - są zaskakująco trwałe! Nie dość, że utrzymują się przez cały dzień, to ostatnio zauważyłam (a raczej wywąchałam ;) ), że ich woń pozostała na moich ubraniach nawet po praniu! Jeśli poszukujecie tanich perfum do stosowania na co dzień, które będą trwałe i wyjątkowe, przy okazji zakupów w MOHITO zwróćcie uwagę na Fabulous!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz