środa, 15 stycznia 2014

ONLINE SHOP MOHITO


Nareszcie! Polska spółka LPP z Gdańska uruchomiła sprzedaż online dla kolejnej swojej marki - MOHITO!
Na początku trzeba przyznać, że MOHITO jest chyba najszybciej rozwijającą się polską marką odzieżową, ma swoje sklepy w większości polskich miast. Robienie zakupów przez internet ze sklepu, do którego mogę podjechać tramwajem w 10 minut może być dziwne, ale spójrzmy na to z innej perspektywy: sklep online może nam pomóc, gdy chcemy kupić rzecz, której akurat w znanym nam sklepie stacjonarnym nie ma na magazynie. Może być to też zbawienie dla osób mieszkających w mniejszych miastach, w których sklepy są słabo zaopatrzone! Zalety sklepu online można mnożyć: sklep stacjonarny nie ma mojego rozmiaru/koloru lub w ogóle sklepu nie ma w mojej okolicy, jestem chora a mam ochotę na zakupy czy po prostu nie lubię tłumu i kolejek...
 W piątek, 10. stycznia, w godzinach przedpołudniowych dokonałam pierwszych zakupów. W tym poście podzielę się z Wami moimi wrażeniami.
Z okazji otwarcia do końca weekendu dostawa była darmowa. Normalnie odbiór w salonie jest bezpłatny, przesyłka stabdard (2-3 dni robocze) kosztuje 9,90 zł, a ekspres (1-2 dni robocze) 19,90 zł. Zamówienia dostarczane są kurierem w firmowych opakowaniach - wielkiej plastikowej torbie, w której znajduje się pudełko MOHITO.




Każdy zamówiony przeze mnie produkt był osobno zapakowany w folię, w pudełku znalazłam oprócz zakupów kartkę z podziękowaniami od MOHITO, opisem procedury zwrotu, reklamacji oraz paragonem. 
Ceny większości produktów w sklepie internetowym zostały obniżone o 70%. Skłoniło mnie to do kupienia kilku rzeczy, których brakowało mi w szafie. Moje łupy to: 


...biała koszula z delikatnym zdobieniem,


 ...sweterek o lekko kimonowym fasonie rękawków 3/4, z dekoltem w łódkę oraz zwierzęcym deseniem, 


...czarne rękawiczki "do smartphona" (naprawdę działają!) 


...oraz dwa naszyjniki.

Mam nadzieję, że asortyment dostępny w sklepie internetowym będzie na bieżąco uzupełniany i poszerzany. Pierwsze zakupy uważam za udane! Przebiegły one bardzo szybko i bez żadnych problemów, kurier przywiózł moje zamówienie już w poniedziałek rano! Byłam na bieżąco informowana drogą mailową o kolejnych etapach realizacji. Sklep internetowy MOHITO oceniam zatem na 6!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz